2010年5月1日 星期六

摘士多啤梨

估唔到仲有咁多人 keep 住睇我 blog,感動!-_-...


話說我今日又有新驚喜,自從上次一個人去戲院攞免費飛 ( 第一次去 ) 我今日又一個人去農場!嘻嘻……


睇相都知我係去摘士多啤梨。

今日天陰落毛毛雨,原本唔打算去,不過既然答應左 daisy,佢一 call 我就一丁友揸車去農場 meet 佢啦。


我地各自摘左一籃,每籃都係 us$ 9 咋。( 包埋個籃 )


講下我 d 蝦碌野,從屋企出發後,我個 gps 突然 short 左,一直冇反應,不停 reload 我既位置,我係方向白癡,冇 gps 帶路,我係完全唔知點行,我一直 keep 住直行冇轉彎,心諗幾時轉好,由於我係亂黎,所以我都唔知自己想點。


當我揸到過左 downtown,差不多離開 greenville,我立即兜入小路停低,打電話問小亮點算,我個傻瓜 gps 仲係度 load 緊條錯路我行……=_=

小亮馬上上網幫我睇地圖,呢個時候我好冷靜,仲講得出自己係邊條街,哈哈……我都好佩服自己~~~~

當我 get 到點行,我唔駛靠 gps 帶我,我自己揸到去農場附近,可惜……我過左個農場……搵唔到入口……=_= 要 daisy 係門口等我,指我路……=_=

嚇鬼死我……=_=

最後安全到步,但我已經三魂唔見左七魄。

同我熟既朋友都知道我好細膽,一個人揸車出街已經係壯舉。

可想而言我今日有幾 proud of myself……^.^"

多謝觀賞】

沒有留言:

張貼留言