2010年4月29日 星期四

免費戲票

有時候我在想,到底有多少人還在追看我的 blog……?-_-"

講下尋晚,jang 原本打算請我地去 downtown 食 pizza,點知佢個韓國 friend 突然有事,我同小亮諗住佢一定黎唔到,而小亮想食 pizza 既心不變,於是乎我地上網 order pizza……就係 order 左既一刻……jang 打電話黎話 ok 冇問題喇……咁點算好呢?=_=

crazy eric 既本色出現喇……=_=

個衰佬提議唔食 order 左既 pizza,我地 3 丁友去 downtown 食……=_= 你話係咪浪費野先?

就係咁,去左 downtown 食……jang 係韓國人,鍾意食辣,而我地 order 左一半辣一半唔辣,唔辣個一半……已經辣死左我……=_=

我唯有只食 pizza 邊 ( 即係麵包既部份 ) 小亮食餡。=_=...

然後我地請 jang 食雪糕。


講下頭先,我一個人去左距離屋企半小時既戲院攞免費飛,間戲院新開,今日係最後一日有免費飛派,所以我去左攞飛。

望住 gps 一路揸車,我突然覺得好爽!原來我都可以一個人完成一個任務!=_=...

排隊攞飛既時候,我好緊張,突然有 d 口窒,好彩我 d 英文都可以應付……^.^"

不過呢……戲飛雖然係免費,但係我捐左 us$ 4 做慈善用途,咁算唔算免費呢?=_=

沒有留言:

張貼留言