2010年5月10日 星期一

享樂之日

唉……寫呢篇 blog 既時候心情好複雜……

尋晚發生左一件關於爆人戀情既事,大家都係冇心講出黎,都唔知係秘密,結果……

我怕寫出黎俾熟人睇到,都係唔講咁詳細喇。

自己係咁 e 記低一下就算。( 叫自己下次謹言 )


呢個月,歐陽既老公黎左美國,所以佢邀請我地去佢屋企打邊爐,上面張相就係當日食既野。


d 相既對白依然係我老作,嘻嘻……


呢張相好靚 ^.^"





飯後,一班人去捉魚,我童年既影響,我係魚癡,好鍾意魚,唔係食魚個隻,係養魚個種。


我強迫小亮買個專業魚網去捉魚,今日原本興致勃勃去,點知勁大風……頭都吹甩咁濟……=_=


咁我唯有點小亮去捉,我做老本行︰偷拍。嘻嘻……^^"


小亮個行路姿勢好怪,聲音好似隻馬。=_=




等魚游過既人。


笨狗一隻。


不過我鍾意 ^^"


我覺得佢幾型 ^^"


呢張係我當日既代表作 ^^"


女士們都話靚仔,我又唔覺,小亮靚仔 d~ ^^"


夠鐘煮 lunch 食喇,多謝觀賞……

沒有留言:

張貼留言