2010年3月16日 星期二

火鍋夜在 chen lu 家

去到人地屋企,我家小亮就當正自己屋企一樣,好有歸屬感。


真係失禮晒…… ( =_= )"

lining 在準備火鍋的材料。


仲有其他材料,不過冇影相。


由於火鍋湯底太辣 ( 對我黎講 ),我食到一半已經肚痛…… ( =_= )


屙左兩次,朵菊花好熱,完全坐唔到。 ( >.< )


食左雪糕之後神奇地個肚唔痛,仲能夠坐低,原來奶類野係可以去辣。


sun yi 真係唔好意思喇,食左妳留低 ge 雪糕,下次妳返美國我請妳食真正好味 ge 雪糕啦。 ( ^.^ )
我地傾得太開心,特別係主題「人民公廁」,笑到癲左,搞到樓下 call 食蕉黎查我地,深夜 11 點 4 隻蕉,真係嚇親我地 3 朵金花 + 一隻包。
chen lu 住 ge 社區太高級,小小嘈都 call 蕉哥,反而我地住 ge 社區太隨和,上下左右都住 yo yo 人,我地離開 chen lu 家之後,返到屋企,依然聽到隔離 yo yo 人打緊鼓,問你屎未。
題外話,頭先落樓下洗衫,見到加左價,由 us$ 1.5 加至 us$ 2.5!咁我每次都洗兩機,咪要 us$ 5?! ( 0.o ) 我條氣好唔順……然後我發現……乾衫變左唔駛錢……即係我平時諗住慳 d 洗兩機乾一機,而家迫住唔乾唔得,我唔可以蝕俾佢架嘛! ( =_= )

1 則留言:

  1. 有四个警察叔叔么??那么大阵容啊??
    可惜我没有凑过去看看啊!!!

    回覆刪除