2010年2月25日 星期四

冇計,yahoo成日拒人於千里之外,我唯有轉blog。
呢批相已經係好多日之前影,當日我買左個軚盤cover,點知流料……
然後梗係拿拿聲去買過第2個,呢個買左唔夠一日就退休喇。

我家大朋友又買左腳板黎玩下。
























見咁高興,我賴皮唔煮飯,我家大朋友又肯喎。







查實我見有coupon,咪用囉,抵呀!usd6就有咁多野食喇!


















































































































































































































如果嫌張相太細睇唔清楚,可以直接click張相。
第一次用呢個blog,樣衰左唔好介意。
enjoy~

3 則留言:

  1. 嘿嘿,winny,是我,理宁。
    看到你msn上面的“广告”,就立马过来浇花~~~
    这个好诶!,不用注册,只要报上大名就可以留言了。。。
    哈哈哈~~~好!!!
    哦。。。winny,我突然发现,曾几何时,我也用过这个blog。写过一些小酸文,后来都删了,嘻嘻。。

    回覆刪除
  2. let me subscribe to your blog sin !

    回覆刪除